le plus difficile dans la vie c'est d'oser la vivre en entier et nom par morceaux

je ne suis pas obligé de pratiquer la dynamique de l'éponge en absorbant et en prenat sur moi les plaintes , les malheurs, la déprime ou le point de vue de l'autre s'il ne rejoint pas ma sensibilite personnelle du moment

jeudi, août 18, 2005


My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
he smiled at me on the subway.
he was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do, Posted by Picasa

5 Comments:

  • At 11:20 PM, Blogger adel said…

    aww so sweet

     
  • At 12:04 AM, Anonymous Anonyme said…

    were u hiding this talent you've got for poetry ?! nice poem karima :)

     
  • At 12:26 AM, Blogger toygirl said…

    it's not a poem it's a song that i changed some words

     
  • At 11:58 AM, Blogger razak said…

    c ca la vie a 2 tres beau blog.....je t'invite chez moi

     
  • At 11:52 PM, Blogger toygirl said…

    merci adel ton trvaill et super sur ton bloge
    merci pour l'invi a l merrakechi jue suis ravie de te lire

     

Enregistrer un commentaire

<< Home